15/4

Igår va ingen bra dag,idag är ingen bra dag. För nu är den vackra sagan slut. Jag menar Tim. Jag orkar fan inte berätta va som har hänt,men jag mår riktigt dåligt iaf. Men men. Idag va jag på ungdomsmottagningen,det gick bra. Efter det tog jag och Jessica en fika. Sen tog jag bussen hem.

Imorgon ska jag till Nillan,eftersom jag inte kan åka till Tim. Vi ska göra ansiktsmasker,och dricka lite cider och bara ta hand om oss själva,och så jag får tänka på nåt annat än allt skit.

Men som sagt. Allt kommer till ett slut,även alla bra saker. Så man måste ju va förberedd på att det värsta kan hända,men jag är aldrig det. För likförbannat kan jag aldrig förstå att allt har ett slut,så jag blir lika ledsen varje gång. Men nu ska jag inse det! Jag ger upp kärleken nu,den får komma till mig.. För jag orkar allvarligt inte lägga ner tid på att hitta "the one" så han får hitta mig helt enkelt!

Men tack alla vänner som stötta mig igår och idag. Ni är guldvärda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0