1/4

Första april idag då.. Jag har bara blivit lurad en gång! Det är stort för att va jag:P Jag är nog den mest lättluraste personen i världen,mig kan man lura i vad som helst:P Men jag har lurats själv idag också.. Jag lurade Tim och sa att jag inte kunde komma i helgen. Han blev jätte ledsen.. Stackarn. Men han skrattade sen när jag sa "april april" :P

Träffade Tim igår efter praktiken. Visserligen va det bara 2 timmar innan jag va tvungen att åka hem. Men 2 timmar räckte för att jag skulle bli glad:) Vi hade planerat att kolla på film,vilket inte blev av. Vi låg bara kramades hela tiden:) Förutom typ en kvart då vi åt mat:P Men mysigt va det iaf:) Så nu längtar jag till fredag så jag får mysa med han igen:)

På fredag ska jag in till skolan igen,ska göra mitt prov,efter det så kanske jag ska träffa Nillan så jag kan ge henne pengarna jag är skyldig henne. Efter det så far jag upp till Tim,så vi kan mysa hela dan på fredag,och lördag:)

Imorgon är det praktik igen. Får hoppas det är lugnt och skönt,så slipper jag bli stressad och så. Skönt iaf att sista lektionen är lugn. Då har vi bara tjejer. Och dom behöver oftast ingen hjälp,så jag kan sitta och ta det lugnt hela den lektionen.

/E- lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0