hejhej

här kommer lite upptadering av helgen som har gått,som också va den bästa på länge:D min släkt är bäst<3


Fredag-praktik som vanligt fram till kl 13.00,det va jätte kul! Mamma hämtade mig när jag sluta och vi handla lite till pappa som skulle klara sig själv hela helgen.. Kommer hem vid 14.00,läser tidningen (ja,jag är töntig) sen slappar jag lite tills jag orkade hoppa in i duschen. Gick runt i leggings och bh i typ 1 timme innan jag börja sminka mig och borsta håret. När jag sen va klar med hår och smink efter typ 1 timme så satt jag bara rakt upp och ner och vänta på att tiden skulle gå fortare.. Vi åkte iaf hemifrån vid 16.10 för att möta upp Amanda vid badhuset,sen åkte vi mot Örebro:) Kommer fram vid typ 18.00 till moster,där satt vi i en timme innan vi besluta oss för att gå och äta på resturang,där Pia Sundhage också satt.. Äter skit god mat,och efterrätt. Kommer hem vid 21.30 då vi kolla på singing bee. Sen vem som åkte ut Idol,sen gick jag typ och la mig,va fett trött.

Lördag-vaknar alldeles för tidigt,utan att ha sovit ett piss. Amanda prata i sömnen och mamma snarka. Helt sjukt! åt iaf frukost och tog på mig kläder. Åkte ut till Garphyttan där morbror och hans fru bor:) Åt en jätte god lunch och sa hejdå till mamma och alla andra som skulle tillbaka in till stan för att gå på Ladies night. Hemma hos morbror kolla vi på tv en stund innan jag gjorde mig iordning för att åka till stan och äta och gå på bio. Träffar även kusin Andreas en stund också:) Fick en rejäl chock när jag såg honom måste jag säga:P fett smal han har blivit:O Åt sen på Grekiska kolgrillen,typ mumma! Sen såg vi Rallybrudar,helt underbar film. Se den! Åkte hem och kolla på tv,sen gick jag och la mig och läste Hälge:P

Söndag-vaknar tidigt den här morgonen också,men jag hade iaf sovit ordentligt! Åt frukost och kollade på bilder från morbrors 60 års fest. Det fanns jätte fina bilder på mig och kusin Carolina:) så dom skulle mejla dom till mig. Gjorde mig iordning och åkte tillbaka till stan. Åkte till farmor,ingen höjdare precis. Vill att hon ska må bra:( sen åkte vi till Ica Maxi och handla sen hemåt igen.

Okej,blev lite väl långt kanske,men det va min helg i helhet. Har haft jätte kul i helgen:) Älskar min släkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0