hallå

sitter hos moster nu i Örebro:) går kvällen va lugn och trevlig.. vi börja med att gå ner till rosta centrum för att äta på resturang.. och vet ni vem som sitter brevid mig? Pia Sundhage,den enda svenska som tog guld i peking i somras.. med usas damlandslag i fotboll.. sjukt häftigt.. jag va helt till mig när min moster berätta det,efter att hon hade gått.. jag tog fan kort på stolen:P och va bara tvungen att sätta mig på den!

när vi kom hem vid 21.30 kolla vi på singing bee,sen kolla vi på omröstningen av idol.. Yasmina åkte äntligen ut! nu är det bara Robin B kvar den är jag glad och nöjd.. sen satt vi bara och prata lite..

idag ska jag som sagt till min morbror och hans fru,vi ska gå och se rallybrudar på bio:D jag blev jätte glad när dom fråga mig om vi skulle göra det:) har velat se den enda sen jag såg trailern:) nu ska jag snart göra mig iordning..

hörs när jag kommer hem igen!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0