du får inte riva mina murar,som jag omsorgsfullt byggt

hallå.. var på praktiken idag:) älskar det! längtar redan till imorgon! imorgon stannar jag kvar efter praktiken,ska sola sen ska jag kolla på syster som har handbollsmatch. och på söndag bär det av hemåt Örebro igen:D syster har handbolls match då med i just Örebro,så jag följer med. ska bli skönt att komma bort lite!

nästa vecka är det lov,men jag ska ta igen mitt praktik,eftersom jag åker till thailand om ca 3 veckor:D ska faktiskt bli kul att få göra nåt på lovet! och personalen jag ska va med,är så underbara!

vill bara säga en sak till.. Tomas är ett avslutat kapitel i mitt liv,ska påbörja nästa nu! om du läser det här Tomas,om du vill va min kompis får du ta kontakt med mig,för jag orkar inte bry mig längre. men räkna inte med att jag kommer prata med dig.

Du får inte få mig att falla mer
om du inte kan stå för all
oreda du ger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0