ahh.. sluta!

blir så jävla trött på era onödiga kommentarer! varför inte lämna mig ifred? liksom,vafan har jag gjort er? juste,ingenting! och om ni nu måste tracka ner på mig kan ni ju lämna namn,era fega jävlar. usch va trött jag blir på såna som ni! och jag mår bra,bara så ni vet.. jag är nästan lyckligare än nånsin. om Tomas inte vill va vän med mig,so? det är hans val.. jag tänker inte tvinga honom,och jag kan få andra vänner.. nu är det upp till honom hur han vill. jag vill gärna va hans vän,men blir inte direkt skit ledsen om han inte vill.så nu tycker jag att ni ska lämna mig ifred! en sak till: jag är väldigt glad för att jag fick äran att lära känna Tomas,och är tacksam för att han en gång fanns här som stöd när jag mådde dåligt. och jag är tacksam för att jag fick lära känna hans kompisar också,även om dom hatar mig idag. ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0