Emma i thailand!

Hej!
Sitter pa hotellet i Thailand just nu,jag verkligen stormtrivs. Fast okej,jag saknar er:(

Idag ar det mammas 50 ars dag! Grattis! Pa morgonen gick vi ner till stranden och at frukost sen gick jag,Fredrik,Victor och Wilma tillbaka till hotellet och poolen dar det va svalt och skont. Sen gick vi och gjorde oss iordning for att kaka lunch. Akte iv'g och red pa elefanter,ja,jag va livradd! Usch,ackel elefanter. Efter det sa akte vi till en liten strand och bada en liten stund innan vi akte tillbaka till hotellet.

har solat,badat och haft det hyr skont som helst har. har kopt en skit fin klanning till studenten,ett par skor och ett par Dior solgasogon. Visserligen fejk,men skit det samma. allt som allt gick det pa 849 bath,ca 200 svenska kronor. Sjukt billigt.

Hoppas ni har det bra hemma i kalla Sverige! Det enda jag langtar hem till ar alla kompisar och min mobil som jag lamna hemma. Ha det sa bra sa hors vi snart igen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0