4 dar kvar

Hej!
Skolan idag va väl helt okej,redovisa min uppsats om självmord.. Det gick as bra måste jag säga. Får hoppas jag får bra betyg på den:) Köpte en klänning av Elin idag också,den var hur fin som helst. Och jag tyckte den satt as bra på mig:)

När jag kom hem satte jag mig med min glass på Lisas rum och kollade på Sex and the city filmen,helt underbar film måste jag säga! Den va myckte bättre än va jag trodde!

Har även pratat med älsklings Jens idag:) Vi ska försöka planera att åka tillbaka till Mallorca där vi träffades första gången:) Det kommer va skit kul! Prata med Marcus också,den stackaren hade blivit sjuk så jag ska åka dit nån dag snart och pyssla om honom:) Innan fredag iaf,måste träffa honom innan jag åker. Visst,det är bara 2 veckor,men för mig är det lång tid. Kommer sakna alla så jävla mycket. Jag kommer fan sakna ungarna på praktiken,helt sjukt. Men dom är söta:)

Men som sagt, 4 dar kvar tills jag åker:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0