9/12

Hallå
Gårdagen spenderades i skolan först och främst,sen åkte jag hem och plugga hela kvällen med mina rester. Blev till och med klar,det kändes skönt. Så idag lämna jag in dom. När jag åkte hem besluta jag mig för att ha en lugn kväll utan plugg,så jag satte mig i ett varmt bad och tog hand om mig själv.

Nu har jag precis pratat jätte länge med min moster<3 vi prata om va jag skulle göra efter skolan,jag sa att jag skulle jobba ett år ungefär,och sen söka högskolan hemma i Örebro. Och det tyckte hon lät jättebra,då jag har kvar i stort sett alla släktingar där. Då kan man ju bo hos dom innan man hittar ett eget.

Imorgon är det praktik igen:) ska bli kul! Och på fredag är det sista dan,det är mindre kul! Jag älskar verkligen den här praktiken,mina handledare är typ bäst. Ungarna är mysiga och allt är bara så jävla bra! Men förhoppningsvis så blir man praktik nästa år lika bra! Då ska jag nämligen vara med min gamla syslöjdslärare! Längtar faktiskt dit,men det är inte förens efter sportlovet så den känns väldigt långt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0