6/12

Jag vet,har inte skrivit.. Jag satt aldrig här igår när jag kom hem,jag va på dåligt humör och ledsen. är det samma sak? Aja. Idag är jag ensam hemma,tills mamma och pappa kommer hem. Lisa är på match med sitt tjejlag hon tränar och åker med dom hem ikväll/natt när det nu blir. Jag hatar att va själv! Undra va Marcus gör? Om man kanske ska åka dit? Måste städa innan då :( Men men.

Igår såg jag idol för första gången,eftersom vi har vart borta. Men fan,jag tyckte Robin skulle gå till final. Då skulle jag ringa mig pank på honom,bara för att han ska vinna. För då är ju han som bortglömd om ett år liksom:D Smart va? ne,men heja Kevin! Men han får inte vinna. Nu röstar jag mig pank på Alice istället..

Nu orkar jag fan inte skriva mer,måste egentligen plugga idag.. Men jag orkar inte!

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0