28/12

Nu ska jag alldeles strax åka till Eskilstuna med mamma:) Men först ska jag bara skriva att jag hade väldigt kul igår:) Jag tyckte Bengt hade fått en väldigt fin julklapp av Victor "En tunnbrödsrulle på ugglans grillen med världens bästa barnbarn. Jag betalar,du kör" Fyfan va jag skratta:D Men den va ju rätt fin ju:)

Sen kolla vi på thailands filmen,fan va kul det var. Hur pappa sträcker lårmuskeln,och vi viker oss av skratt. Åh,jag längtar tillbaka:(

Någon som vill hitta på nåt på nyår? Annars kommerjag ruttna bort här hemma. Marcus dissar mig,för det ska bara va söta pojkar där,och han trodde inte på att jag kunde klä ut mig till en söt pojke. Han är elak!

Ha det bäst,så skriver jag kanske senare.

/ E

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej..vi kan kanske göra nått på nyår:D hör av dig :D sluyar 4 så :D

2008-12-28 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0