23/12

Dan före dopparedan:P Hahah.. Idag ska vi klä granen! Fast i år blir det utan Amanda :( Dumma unge som flytta hemifrån. Det blir till och med en julafton utan den skruttan. Tråkigt. Kommer kännas konstigt att öppna alla julklappar utan henne.

Aja,men va händer idag då? Jag lär ju sitta här heladagen,klä granen förstås och ikväll kommer jag väl som alltid kolla på uppesittarkvällen med bingolotto. Fan vilket roligt liv jag har.

Asså,fyfan va jag vill gå ut på krogen;D Jag hade fan as kul! Bästa kvällen hittils! Får tvinga med Marcus ut:P Han har faktiskt lovat mig att han och jag ska gå ut i Stockholm,och han skulle supa mig under bordet! Hahaha,liksom.. Vad vill han få ut av det:P?

Ne,nu vet jag inte va jag ska skriva. Ha det bäst alla.

/ E- älskar att va singel;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0