22/12

Mamma sa åt mig igår att jag skulle sova länge idag,men hon väcker mig kl 11. Kallar hon det sent liksom? Usch. Gick iaf upp och gjorde varm choklad till mig själv.

Igår kollade jag på film med Jens,eller inte precis. Han är ju i Umeå,men vi sa att om man kollar på samma film kanske det känns som om man sitter bredvid varandra:P Haha,vi är roliga vi:) "Vi" kollade på Inside Man,inte den bästa filmen precis,men den va bra. Men jag och Jens har bestämt att vi ska ses efter nyår:D Han ska komma hit:D

Idag blir det typ plugg,om jag orkar. Jag vill fan inte plugga. Fyfan,det ska bli så jävla skönt att ta studenten alltså.

5 juni smäller det!

/ E- 2 dar tills julafton:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0