2/12

Hallå gott folk! Nu är jag hemma:) Kom hem i lördags kväll. Har vart i skolan dom här två dagarna,snacka om att jag är trött. Dels för att jag va så van vid med att va ledig och bara ta det lugnt,och nu behöva gå upp kl 5 för att komma till bussen,jippie. Men det är jävligt skönt att va hemma.

När jag kom till skolan igår krama jag om alla,och förberede mig för den första lektionen på typ 2 veckor. När jag kom upp till klassrummet så satt Marcus i soffan,fatta lycklig jag blev! Jag satte mig i hans knä och bara kramade om honom:) Och när jag mötte honom i cafeterian så fick jag en jätte lång och varm kram:) Min dag va gjord,jag behövde inte oroa mig för att bli ledsen:P

Ne,men va finns det mer att säga,jag har laddat upp några bilder från resan på bilddagboken,fler kommer när jag orkar. Det är trots allt 300 stycken,men vissa vill att jag laddar upp alla så jag får väl göra det:P Liksom,bara mammas födelsedag va närmare 100 stycken:P Haha.

Ne,men nu ska jag ladda upp några fler,sen är det handboll på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0