21/12

Fyfan va kul jag hade igår asså:D Jag dansade hela kvällen och njöt av varenda jävla sekund alltså. Jag kände mig som en superstjärna typ,så tack Jeanette för sminkningen:)  Ne men va ska jag säga? En jävla turk ragga på  mig,han fick en rå diss!
Turk: Vart bor du?
Jag: Hemma
Turk: Vart då hemma?
Jag: Men hemma hör du väl?
Turk: Vart ligger det?
Jag: Jag bor på många ställen..
Turk: Va har du för nummer?
Jag: Jag har ingen telefon.

Jag vänder mig om och går därifrån,det va skoj! Sen har man ju sovit as bra inatt måste jag säga. Jag sov typ på golvet i min sovsäck,jag somnade 5.30 imorse och vaknade 6.30. Jag behöver sova. Fast först blir det frukost för min del. Ciao

// E- glad men trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0