17/12

Jultraditioner i skolan idag:) Det va faktikst väldigt kul:) Fast i år fick ju inte jag va med och pyssla och så,för vi går ju i 3an så vi håller i alltihop,jag har stått och fixat med julgodis hela dan,men det va det värt,för jag får ju äta av det imorgon:P Nej,jag är absolut inte fet:P Men det va gott.

Gick hem till syrran idag istället,så nu har jag kläder tills på lördag:D Det blev ett korsett aktigt linne,och ett par jeans och mina gråa pumps.

Imorgon är det äntligen jullov! Ska bli så jävla skönt att få sova. Fast jag måste plugga också,fast egentligen är det inte så mkt att plugga. Så det är lugnt.

Ne,nu blir det nog film.. Bye

/ E- längtar till lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0