16/12

Ikväll blir det lugnt,inget plugg alls. Gjorde båda proven idag på samhället,och fick godkänt på båda:) Hade inte ens pluggat. Skönt vare iaf:) Och mitt betyg i sociala frågor blir VG eller MVG:D Woho! Om jag gör om provet,som jag hade 2 poäng från godkänt på,och det blir godkänt nu får jag MVG! Fan,jag är så jävla happy nu!

Igår kväll pratade jag med Marcus:) Han lova att han och jag ska ut på krogen i Sthlm,och han ska supa mig under bordet:P Man kan ju undra va han vill få ut av det:P Ne,men skämtosidor (stavning?) Det ska bli kul. Vi ska dra med oss Fredrik också:)

Idag fick jag veta att mina två sysslingar John och Daniel ska bli pappor igen:) Samma vecka kommer deras barn:P Bra tajming,killar:D Och Daniels barn är det 50% ghans att det blir tvillingar:) Jag blev glad för deras skull:) Fast jag inte träffar dom så ofta. Och sen ska ju min kusin Carolina få sitt första barn i vår:) Släkten utökas:P

Imorgon är det jultradition i skolan,göra julgodis och julkort och såna saker:) Det blir mys:)

// E- Glader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0