14/12

Idag för exakt en månad sen så åkte vi mot benstocken och Arlanda för att flyga till Thailand,tänk om man kunde spola tillbaka tiden. Usch,jag saknar det,det va så jävla mysigt. Och jag träffa underbara personer,som jag kommer få träffa den 27 december på våran "thai afton" då ska hela gänget samlas och ha det mysigt och kolla på film och bilder från Thailand. Det roligaste lär ju vara när pappa ska hoppa längdhopp med oss ungdomar:P han sträckte hela lår muskeln,smart ass:P Han är för gammal för sånt!

Nu längtar jag som en galning till lördag! Ska bli så jävla kul på krogen med Linda och alla andra! Måste få hem Amanda nån dag så hon kan välja kläder åt mig:P Jag får tydligen inte klä mig hur jag vill:P Hahah.

Idag vaknade jag vid 11,fyfan,det va as skönt att sova. Jag satte mig vid tvn. Nu sitter jag här och lyssnar på Kevin. Och känner lukten av Lisas jul bak:) Härligt!

Kommentarer
Postat av: Jesper "Jay"

Jasså du, vart ska ni ut då? ;)

2008-12-14 @ 15:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0