11/12

Näst sista dagen på praktiken idag:( fan va tiden går fort ibland. Och det är fan bara 13 dra kvar till jul,helt sjukt. Och jag har en julklapp kvar att inhandla. Så imorgon blir det Eskilstuna med Linda,skojsigt! Och nu fick jag ångest,jag har knappt 400 spänn kvar på kontot:O Och med en julklapp kvar,det blir en billig till pappa i år,jag måste klara mig fram till jul också,fan.. Jag är helt ruinerad. Eller så kör jag på en billig julklapp till pappa och en liten grej till mig själv:D Ne,nu får jag sluta va så självisk.

Men fan,snart jullov:D Ett efterlängtat sådant,och nu är ni säker jätte förvånade då jag precis kommit hem från 2 veckors semester,men skolan tar kål på mig verkligen,mitt nationella i svenska ska vi inte tala om,jävla piss kärring. Usch. Så nu behöver jag ett lov. Ska visserligen plugga,men det gör jag första veckan så jag kan va ledig på slutet.

Imorgon är det lucia på skolan:) Det är det enda lucia saken jag kollar på i år,jag orkar inte på lördag. För jag ska tvinga pappa att åka till Örebro så jag kan följa med:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0