Mörkt, mörkt, mörkt

Sommaren hinner knappt ta slut innan jag längtar ihjäl mig efter nästa. Jag är verkligen ingen vintermänniska. Jag hatar mörkret, jag hatar kylan och jag hatar snö. Är mörkt när jag åker till jobbet och det är mörkt när jag åker hem, hur deprimerande är inte det? 

Jag vill tillbaka till Thailand, mitt paradis på jorden. Jag vill ligga på en solstol, dricka paraplydrinkar och leka med sanden mellan tårna... 


Jag vill ta långa promenader på sandstranden i månskenet med någon jag tycker om, jag vill sända upp massvis med lyktor så farmor ser att jag har det bra. 


Nej, jag är nog ingen vintermänniska.. 
Den som känner för att ta med mig härifrån eller bara bidra med typ hela resan så hojta till, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0