21 januari

Oj då, nu va det ett tag sen sist igen. Hoppsan.

Men okej, det nya året har börjat fantastiskt och det kan bara bli bättre. Jag har faktiskt börjat träna, den ni! Trodde ni inte va? Går grymt bra, ligger och väntar på att klockan ska bli lite mer innan jag traskar iväg till gymmet (vill helst slippa träffa folk)

I helgen åker jag hem till Örebro, ska bli så mysigt att komma bort en helg. Bort från hålan och alla måsten.

Helgen efter blir det kryssning med världens bästa vän, ska bli grymt. Just därför jag tränar så mkt nu så jag kanske, kanske kan bli liiiite snyggare.

Solar typ varje dag också för att bli brun, och för att slippa känna mig som en blek albino bredvid chefen som varit utomlands.

Men som sagt, 2013 har börjat overkligt bra och jag är världens lyckligaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0