löningshelg?

Jo man tackar ja.. Det är det negativa med att få lön den 27e, och den infaller i början på en ny vecka. För medans alla andra har löningshelg och går ut och dansar så ligger jag kvar i soffan. Inte fy skam det heller, men just idag hade jag också velat dra ut, men men.

Jag får ha min löningshelg, och då åker jag till Linköping och ska umgås med Robin :) ska bli kul som fan att åka till ett nytt ställe, träffa nya människor och gå ut på ett nytt ställe. Ser verkligen fram emot det! :)

Idag är det iaf lördag för er som har missat det, och jag ska bara ligga i soffan och se film. Min kollega kommer dock hit om en timme ungefär för att köpa mitt barbord, så då får jag iaf sällskap en stund, haha. Nej, dags att ta på sig kläder kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0