15 augusti

Ja, då börjar min 4 veckors semester gå mot slut. På tisdag är det tillbaks i allvaret igen, tog en dag extra för att jag ska till frissan :) har iaf haft en fantastisk semester och sommar, trots allt det tråkiga som verkade förfölja mig ett tag. Umgåtts med vänner nästan dagligen, varit på två jävligt roliga kryssningar, träffat nya vänner och bara levt livet helt enkelt.

På lördag väntar ännu lite mer roligheter, för först ska min lilla prins Lucas döpas och sen ska jag på min första kräftskiva hos min barndomskompis Elin :)

Imorgon är det fredag, men har absolut ingenting planerat än, lär iaf bli väldigt lugnt. Imorgon är det också precis ett år sen farmor somnade in. Läskigt fort tiden går, känns fortfarande som igår när jag står på lugnets camping i Falun och läser smset från mamma.. Älskade farmor <3 saknaden är lika stor fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0