Kärlek&lycka

Livet känns verkligen så himla bra just nu! Dom flesta har ju läst om att min farmor gick bort för dryga månaden sen, vilket fortfarande väldigt jobbigt, men det sägs att när en i familjen går bort så är det för att ge liv åt en ny. Och i vårat fall stämmer det verkligen. För drygt 2 veckor sedan fick min kusin en liten dotter och min älskade syster väntar sitt första barn. Om drygt 5 månader är jag moster. Sån himla härlig känsla.

Annars då? Jo livet leker verkligen just nu. I helgen blir det middag och kanske utgång med massa tjejer! Helgen efter inflyttningsfest för Jeanette och Samuel i Stockholm, och helgerna efter det blir det kryssning. Först med Jeanette och Erika sen helgen efter med kollegor. Grymt! Allt går verkligen bra just nu!

Tatuerade mig igår också, snygg va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0