Jag vill leva lycklig här på jorden

Jaha, torsdag igen. Veckorna går så fasligt fort ibland, trots att jag har stängningsvecka. Suger att stänga, speciellt nu på vintern när det inte finns ett skit att göra. Tur att vi bygger om butiken så jag kan hjälpa till med det när det behövs.

Imorgon åker jag äntligen till Sthlm igen ska på halloweenfest! Ska bli riktigt kul, dock inte lika kul att en viss person också ska på samma fest. Men jag har både klippt och färgat håret plus att jag ska klä ut mig så förhoppningsvis känner han inte igen mig. Om han nu mot förmodan skulle göra det kan ju jag låtsas som om jag inte känner igen han, perfekt!

Jobbar till 18 imorgon också som sagt, inte alls kul när vi egentligen brukar stänga 16 dagen innan helgdag. Men ingen idé att ifrågasätta, då kanske vi inte ens får gå hem... Får börja förfesta på pendeln upp till Sthlm helt enkelt, haha.

På lördag åker jag direkt till Eskilstuna och ska på halloweenfest där, ska bli riktigt kul. Fullspäckad helg att se fram emot.

Nu ska jag vila mina ögon en stund innan jag måste börja jobba igen. Har en huvudvärk som heter duga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0