Måndag, ny vecka

Rätt lugn dag på jobbet idag, rätt tråkigt då tiden går så långsamt då. Får hoppas det blir bättre under veckan. Ska bli skönt med en normal vecka. Ingen söndag mitt i veckan nu inte, jag blir bara förvirrad då.

Sitter och kollar på dom sista avsnitten av tre kronor nu. Blir tokig på en karaktär så jag har en sån jävla lust att hoppa in in i tvn och banka in skallen på han. Haha! Får tänka på att det bara är en serie.

11 dagar kvar till London också, enligt klart.se ska det bli 20 grader varmt på midsommarafton. Vilket betyder att vi firar den i hyde park med tusentals andra med lite vin och jordgubbar. Längtar så jag kan dö. London är väl egentligen det enda som får mig att gå upp på morgonen också. Snart, riktigt snart är vi på planet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0