Det närmar sig

Onsdag igen. Har precis ätit lunch och ska snart jobba dom sista 4 timmarna. Så skönt med tidig vecka den här veckan, dagarna går så mkt fortare och man kommer hem tidigt. Ska sova nästan direkt när jag kommer hem sen, eller ja. Ska duscha och sånt innan. Men kl 8 ska jag va i säng, lär inte va så svårt med tanke på hur trött jag är.

Blir tidig uppgång imorgon också, tidigare än vanligt. Klockan 5 ska jag åka hemifrån, annars åker jag hemifrån kl 6 men pappa åker till New york imorgon så jag får åka tåg. Men det gör inte så mkt. Kommer va trött imorgon också då, så då kan jag somna med en gång när jag kommer hem, så jag får några timmars sömn innan vi åker mot Arlanda.

Ser verkligen fram emot den här resan, tjatar och pratar om den hela dagarna. Stackars mina kollegor, dom har det nog inte lätt... Nej, kämpa på 4 timmar till! Skriver säkert imorgon om jag orkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0