15 dagar

Blev en bra födelsedag trots allt, grillade korv vid sjön med Nillan,hennes kille och nån kompis till dom. Trevligt värre.

Är nästan precis hemkommen från jobbet, dagen har rullat på ordentligt. Skönt. Nu ska jag ta en dusch innan jag kryper upp i soffan, äter ost&kex och börjar kolla på dom absolut sista avsnitten av tre kronor. Känns sorgligt. Hahah! Kanske ska börja om från början sen?

Imorgon är det jobb, som vanligt. Men efter jobbet så åker jag och pappa till kungliga huvudstaden, eller ja okej. Vallentuna. Kan ju knappast räknas till Stockholm va? Min lille kusin tar nämligen studenten.. Lite stört ändå, jag har alltid trott att han är typ 10 år yngre än mig, jag hade tydligen fel... Hehehe. Inte lätt alla gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0