Sjukling

Det här med att va sjuk börjar bli en vana känner jag, och jag gillar det inte! Har haft hög feber och halsont sen i tisdagsmorse. Jobbade på ändå, vilket jag ångrade rätt djupt när jag kom hem. Då hade jag helt plötsligt 40 graders feber. Låg hemma hela dagen igår, och ska va hemma resten av veckan. Min far har isolerat mig så jag ska helst inte gå ut alls. Jaja.

Imorse när jag vaknade hade febern gett med sig lite, men tog Ipren och en glass och bädda ner mig igen. Och nu har jag feber igen :( har visserligen tagit en dusch och ska bädda rent i sängen så jag får nya fräscha lakan att ligga i. Min mage skriver btw efter mat, det enda jag har fått i mig är glass, nudlar och vatten. Inte så mättande... Klarar inte av att äta heller då min hals är så jävla svullen... Kul jävla liv liksom. I såna här stunder saknar jag att bo hemma. Skulle va så skönt att kunna va hos mamma och pappa, bli ompysslad och få mat serverad på bordet. Men jag fick ligga här själv i min ensamhet med en dator som inte har nåt internet och filmer jag sett tusentals gånger... Men det är dumt att klaga... Finns dom som har det värre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0