Dag 1- Om mig

Ja, som dom flesta redan vet så heter jag Emma. Jag är född den 6 juni 1990 på Örebro Universitetssjukhus. Var bosatt i Örebro dom första 5 åren innan min pappa fick för sig att vi skulle lämna Örebro för sommarstugen ute i urskogen i Sörmland. Rättare sagt Åkersstyckebruk.
Började skolan på Åkerskolan där jag gick tills jag slutade 9an. Började gymnasiet inne i Strängnäs där jag valde Barn&fritid som utbildning. Det är ett val som jag både ångrar och inte ångrar. Hade jag gått nåt annat hade jag fått en bättre utbildning men hade samtidigt inte träffat världens bästa klass.
Tog studenten den 5 juni 2009 vilket va den lyckligaste dagen i mitt liv. Kommer berätta mer om studenten vid ett senare tillfälle så stay tuned!
Idag är jag snart fyllda 21 år och jobbar på en byggvaruhandel i Järna utanför Södertälje, där jag både trivs och inte trivs, men så är det väl med allt här i livet. Inte sant?
Det va väl det mesta om mig. Vet inte riktigt mer vad man kan skriva, men här är iaf det viktiga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0