THOUGH MILES MAY LIE BETWEEN US, WE'RE NEVER FAR APART, FOR FRIENDSHIP DOESN'T COUNT THE MILES, IT'S MEASURED BY THE HEART

mår mkt bättre nu. skönt. mådde dock åt helvete vid lunch, satt och stortjöt i pappas och Uffes famnar för att jag mådde så dåligt.. men att gråta hjälpte mot nästäppan, för då fick jag ut allt, hahahah! så nu kan jag andas som en normal människa igen. skönt.

fick min lön idag också, och jag blev så jävla glad när jag såg min lönespec så det är helt sjukt. har betalat alla räkningar med ett brett leende på läpparna. har 8000 kvar att leva på, fattar ni? så mkt har jag aldrig haft förut. kommer ju lagom till kryssningen nästa vecka! GLAD TJEJ!
saknar min plutt :( <3 nu ska jag krypa ner i sängen. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0