7/9

Nu va det ett tag sen jag skrev igen. Aja, i lördags va jag i Eskilstuna och festade med Linda! Riktigt kul, vissa stunder iaf :) Träffade Dennis, som jag inte har gjort sen studenten. Det va kul:) Dock va jag riktigt trött igår när jag vaknade. Och så gick jag upp 5 imorse för att jobba.. Fyfan va seg jag kände mig då... Jävla tur att alla andra också va det.. Hahah. Men jobbet flyter på, går jätte bra nu!

I lördags va jag med Denniz en stund också på dan, vi fotograferade. Bilderna blev jätte fina tycker jag. Och vi har redan kommit på lite ideér vi ska genomföra i vinter, när snön kommer ;p Ska bli kul, haha. Längtar till snön nu, haha.

Har väl inte så mkt mer att säga egentligen, eller jo. Idag efter jobbet stannade vi hos grannen så jag fick hälsa på deras hundvalp, en golden. Åh, jag blev helt förälskad. Så söt! Han verkade tycka om mig också, han hoppade upp i min famn och pussade mig. Haha! Jag ska bosätta mig hos grannen tror jag....

Aja, nu orkar jag inte skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0