4/3

Var hos Denniz imorse,riktigt trevligt faktikst. Kollade i hans skolkatalog,och jag måste bara säga: Fan va söta ni va,Tim och Örjan:D Gullpluttar:) Haha,sen tog Denniz kort på dom två,eftersom dom stod bredvid varann på båda kort. Mest bara för att jag ville ha,och Denniz ville inte ge bort sin skolkatalog. Men vi pratade jätte mkt och skrattade. Hur trevligt som helst!

Sen gick jag till praktiken,det va ganska lugnt och skönt idag. Och på sista lektionen va det bara en där:P Men jag satte mig och påbörja ett broder:) Så jag blir väl kanske klar nästa vecka med det:) Efter det vet jag inte va jag ska hitta på:P

Nu tycker jag att Denniz kan logga in på msn så jag kan få bilderna:P Haha.

/ E- love,love,love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0