19/1

Idag fick jag det nya schemat för vårterminen,ganska bra måste jag säga. Förutom tisdagar då jag börjar 14.55 och slutar 16.20. Hur kul är det liksom? Men ska kolla imorgon om jag får läsa kursen på distans,då blir jag ledig ist. Mycket skönare.

Annars då? Hur va skolan idag.. Jo,lika seg och tråkig som vanligt. Jag somnade på sista lektionen,jag lyckas alltid med det. Jag behöver nog mycket mer sömn än va jag får nu.

När jag kom hem för ungefär 1 timme sen så började jag städa mitt rum,as tråkigt.. Men nu är det fint igen. Och nu ska jag hålla det rent och fint iaf i 2 veckor. Önska mig lycka till!

Ikväll blir det handboll på tv. Sverige mot Spanien. Heja,heja.

/ E- trött och festsugen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0