24/4

Idag va jag ledig,så jäkla skönt! Och vädret är ju inte helt fel det heller,jag har legat ute i bara bikini utan att frysa! Och det är bara april liksom. När mamma kom hem åkte vi till Eskilstuna,jag fick en ny bh till studenten. Jag måste ju ha en bh som man kan ta bort axelbanden på,och jag har ju vart duktig och tappat bort min jag hade. Men nu fick jag en ny,så jag struntar i att leta efter den gamla:P

Nu är det snart "Så ska det låta" och jag är ju ett stort fan av det,så det ska jag sitta och glo på,sen blir det väl att jag lägger mig i sängen med en bra film och lite onyttigheter,som chips,choklad och mentos! Det är ju en jävla tur att jag aldrig går upp i vikt,så jag ska nog hålla mig i trimm iaf:P Får väl hoppas på det,annars måste man ju inhandla en ny klänning till studenten:P Och det har jag fan inte råd med:P

Imorgon ska jag till Erika! Ska bli grymt kul att få träffa henne igen,har inte gjort det sen vi sluta 9an,och vi slutar skolan i sommar. Alltså är det 3 år sen nu. Helt sjukt! Men nu ska vi äntligen ses,och får hoppas det blir fler gånger:)

Nu väntar tvn på mig! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0