Jag är jag,ta det eller dra

Hallå! Va ju som sagt hemma igår,skulle ha pluggat hela dan,men det blev bara en timme.. För jag kunde inte koncentrera mig alls! Ibland hatar jag att va kär! Jag tänkte bara på Marcus,och det blev väldigt irriterande efter ett tag. Får helt enkelt plugga i helgen.

Va och kolla på handboll igår också,Åker vann över Strängnäs med 7-24 (borta match för Åker,ja ni fattar) Det va kul,och jag skrek på domaren,för han gjorde bara massa jävla fel! Snart får jag väl varning där jag sitter på läktaren,det skulle inte alls förvåna mig!


Har under dom senaste dagarna fått kommentarer över att ni tycker jag är patetisk,gud va kul för er. Men om ni stör er på mig över att jag för 2 veckor sen ville dö och nu är kär. Ni behöver inte läsa! Och så fick jag en jätte fin kommentar av en tjej(?) som skriver att hon "flörtar" med Tomas! Jag är så glad för eran skull! Hoppas ni får söta barn!

Idag bestämde jag och Marcus att vi ska ses snart,innan jag åker till Thailand:) Fatta,jag kommer sakna honom! Och alla andra underbaringar<3

Tack för mig:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du lurat den där marcus att du är en bra flickvän?



du har kanske glömt att nämna att du blir galen så fort någon har blivit tillsammans med dig och att du är ohälsosamt avundsjuk....

2008-11-05 @ 17:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0