hej hopp

Skolan idag va helt okej faktiskt. Fick igen min uppsats om självmord,vågade först inte kolla va jag fick. Men när jag väl öppna den så blev jag glad:D MVG-! jag fick minus bara för att den va sen inlämnad men jag är nöjd iaf:) Sen prata jag och Elin om ett studiebesök vi ska göra,så på torsdag ska vill ambulans saken i Strängnäs,ska bli kul och intressant. Sen hoppas vi på att det ska finnas nån snygg kille:D haha.

Hade mitt muntliga nationella i svenska idag,det gik sådär. Varken bra eller dåligt. Är bara så glad att det är över. Nu är det bara skriftliga kvar imorgon,det går nog bra,hoppas jag. Jag älskar att skriva:P Om jag hinner så ska jag till praktiken också,men tror knappast jag hinner. Det återstår att se.

Men iaf,nu är det bara 3 dar kvar tills jag slipper Sverige i 2 veckor,ska bli så jävla skönt att komma bort från den här miljön ett tag.

Ha det bra så länge så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0