30/12

Var hos Elin en stund idag:) Det va kul:) Köpte ett par skor och en tröja av henne:) Skorna ska jag ha på studenten:) På bussen till Elin träffa jag Linda,som längta till helgen:P Haha,det gör jag med!

På bussen hem träffa jag Fredrik:D Jag blev glad! Så jävla kul att få prata med honom! Sen ville han att jag skulle ringa imorgon på tolvslaget,då han säkert är as full! Haha,men klart jag ställer upp:) Men jag blev faktiskt bjuden på fest imorgon,men jag tacka nej. Har redan bestämt att jag ska va hemma. Fast det skulle ju va rätt kul,men jag skulle bara känna två personer där.

Nu ska jag ringa grannen och säga att jag ska komma dit imorgon,så hon har middag åt mig med! Haha. Det här kommer bli mitt bästa nyår... Not..

Ha det bra!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0