I want to move on, but I can't and I don't know why

Grymt kul i lördags, trots att jag for nerför trappan så jag har blåmärken över hela kroppen. Får skylla mig själv helt enkelt.

Vaknade igår och mådde faktiskt bra, eller ja kanske inte på topp psykiskt. Men jag va inte bakis :) avslutade gårdagen med att umgås med min älskade sockerpulla Amanda. Så mysigt att få va med henne.

Har jobbat idag, va faktiskt rätt kul. När jag kom hem så laga jag mat sen tog jag en långpromenad med Jeanette :) ser på hockeyn nu, mellan Sverige och Danmark. Tänkte först se hela matchen, men när Sverige leder med 4-0 efter inte ens en period så går jag och lägger mig.. Stackars Danmark... Kan inte va lätt att va så dåliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0