Måndagmorgon

Helgen har verkligen varit grym! Vill typ göra om den här helgen varje helg.

I fredags va jag som som sagt i Solna hos Tobbe! Det va kul som tusan, härliga människor och mycket spriiit. Kanske lite för mkt för min del. Men va gör det om 100 år? Askul va det iaf!

I lördags åkte jag och mötte Jeanette i Östertälje sen åkte vi hem till henne och Samuel där det blev asgod middag och melodifestival. Helt klart rätt låt som vann, eller va tycker ni?

Avsluta kvällen med utgång i Eskilstuna. Vi hade bokat drinkbord, så vi hade ett eget litet place på krogen. Med massa dricka. Askul! Kom hem typ halv 4 på morgonen och somnade som en stock på direkten.

Igår blev det chill i soffan med Emma. Visserligen tillbringande jag hela dagen i soffan, men det va skönt.

Nu är jag påväg till jobbet för en ny arbetsvecka. Känner mig som en vandrande lik och vill egentligen bara sova. Men försöker tänka på att världens bästa faktiskt är påväg hem i detta nu. Min finaste bästa vän kommer hem och hälsar på <3 som jag längtat efter honom.

Bild från i fredags, jag och grabbarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0