Frälst

Igår låg jag på stranden hela dagen, fått lite färg också. Känns bra. Ska försöka va brun nästa helg. Wish me luck! Idag var jag i Södertälje med Jeanette och träffade Danni. Fikade och strosade runt på stan en stund. Blev middag och bio på heron nu på kvällskvisten också. Dark knight rises, fantastisk film. Är helt frälst. Se den! Ni kommer inte ångra er. Imorgon blir det en sväng in till Strängnäs, ska hälsa på syrran på jobbet och gå på bolaget för på kvällen drar jag och Jeanette ut och festar. Grymt taggad. Och på lördag är dagen jag längtat till i flera månader här. Jag ska få se min kära kusin bli fru Mullback. Daniel får son Martina och Martina får sin Daniel. Inte ett öga kommer va torrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0