My heart is freakin' out when I held ya

Hade en bra helg. Drog ut på krogen med min finaste Fredrik i fredags. Väldigt spontant sådär. Va otroligt kul att träffa han igen. En sak som känns så bra är att vi kan va ifrån varann flera månader utan att prata med varann och när vi ses igen är det som om vi aldrig varit ifrån varann, känns bra :)

Hade tänkt börja med handbollen ikväll igen. Men börjar känna mig förkyld och har lite ont i halsen. Plus att jag inte sovit en blund på två nätter. Så jag får stå över det ikväll så jag inte blir sämre. Har ju en kryssning om två veckor att tänka på. Har ingen lust att va sjuk då. Så ska sova så fort jag kommer hem ikväll, eller iaf bädda ner mig i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0