För det finns ingen väg tillbaka för någon som är en loser

Dåligt med bloggande från min sida.. Fy på mig. Julen va nästan precis som vanligt även fast Lisa befinner sig i USA. Hon va med hela kvällen genom Skype :) helt underbar och fick hur mkt fina julklappar som helst.

Juldagen spenderades i Nyköping och med grabbarna. Festade och va som vanligt sjukt seg dagen efter. Men roligt vare!

Just nu är jag på jobbet, har fikarast. Ute i butiken så slåss vi om dom få kunder som kommer in. Men men, 3 dagar kvar innan jag får en liten men välbehövlig semester :) på fredag ska jag hem till mamma och pappa också och på lördag åker dom till Thailand.

Nyår kommer spenderas med systeryster och svåger och kanske två kompisar till dom. Bra skit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0