I give up

Hoppsan, dåligt med upptadering igen.. Hehe, sry. Helgen i Falköping och Göteborg blev inte riktigt som planerat, eftersom SJ hade lust att va försenade så vi missade vårat anslutningståg i Arboga. Så vi vände hem till Eskilstuna, vilket jag inte ångrar alls. Festade med grabbarna, vilket blev ganska knäppt på ett sätt pga massa saker. Men det slutade riktigt bra iaf. Klev upp vid 7 på lördan och va fortfarande full, hahahah! Åkte första tåget till Göteborg och gick på Liseberg. Kul, som alltid. Men mycket folk, vilket betyder mycket köer. Så vi åkte inte så mycket karuseller. Drog till Falköping på kvällen och sov hos Jessicas kompis. Slocknade rätt tidigt efter att vi hade fått i oss mat.

Helgen som va så festade jag hemma i hålan med mina älskade barndomsvänner. Sjukt kul, men det hade fan vart roligare att stanna kvar hemma än att gå på krogen. Fick iaf träffa älskade Fredrik, vilket va otroligt kul. Började stortjuta när han kramade mig. Min älskade vän <3

Festade även hemma hos Johan också. Vilket va jävligt kul till en början, men som slutade helt jävla fel. Fick panikångest attack, vilket jag inte har fått på väldigt länge så jag va jävligt rädd. Men Johan stöttade mig, och även Henke och Amanda. Slapp iaf ambulans den här gången så det va ju positivt..
jag och mina älskade barndomsvänner <3
jag och Johan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0