vart är du när jag behöver dig som mest?

Det är i såna här stunder jag behöver en vän som dig, jag saknar dig. Bara kom tillbaka? Jag saknar dina råd du alltid gav mig, och hur du alltid fick mig att skratta. Saknar hur du alltid gjorde mig glad. Jag saknar våra kvällar tillsammans då vi låg och prata om precis allt mellan himmel och jord. Jag saknar hur du kunde få nåt negativt till nåt positivt. Ett halvår utan din vänskap, hur har jag orkat egentligen? Jag pratade med dig varenda dag, och du fick mig alltid att bli så jävla glad. Nu är du borta, och jag känner mig inte lika glad idag som förut.

Idag är en sån dag, då jag skulle behöva dina åsikter, du visste alltid hur man skulle göra. Idag är en sån dag då jag önskar att man kunde vrida tillbaka tiden, och göra allt ogjort.

Marcus, jag saknar dig varje dag, varje minut, varje sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0