28/1

Blev ingen upptadering igår när jag kom hem, kom hem ganska sent för att jag var hos frissan. Så nu är jag mörkhårig igen:) Så när jag kom hem åt jag bara lite snabbt sen gick jag och la mig. Somnade väl vid 22, och vaknade en timme senare och trodde jag hade försovit mig. Så jag rusade upp, och när jag kom ut i köket så va kl bara 23. Så jag gick och la mig igen. Haha. Snacka om virrig.

Nu sitter jag på jobbet, har lunch om en halvtimme. Eller 40 minuter till och med. Och inte är det mycket att göra. Man bara sitter här. Skapligt tråkigt måste jag säga. Man känner sig ju inte direkt motiverad till att jobba till kl 18 ikväll. Men men, det är ju pengar som sagt. Men jag kanske ska få ta över ett eget område här på jobbet, ska bli riktigt roligt. Ska ta över habo, vilket är gångjärn, krokar,handtag och massa såna där saker. Ett lätt område till att börja med, sen kan vi ta nåt större. Känns bra iaf :)

Blir nog inget örebro i helgen, det ska bli jätte kallt och så finns det typ inga affärer kvar uppe på stan heller. Och vi skulle dit på hindersmässan, en stor rea i nästan alla butiker. Tråkigt. Får väl vara hemma, om jag inte hittar nåt annat kul att göra. Det är ju som sagt bara torsdag idag, hinner säkert dyka upp nåt.

Nej, nu kan jag inte skriva mer. Kanske skriver ikväll eller så skriver jag säkert imorgon.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0