19/1

Halloj! Egypten var helt underbart! Vi hade runt 30-35 grader hela veckan och aldrig ett moln på himlen. Vi låg och stekte hela dagarna, och har även varit i sahara öken, grymt häftigt! Var inte lika kul att komma hem till typ-10 grader. Det va rätt kallt, och ingen jacka hade vi heller. Eller jo, det hade vi ju faktiskt, men den hade vi i bilen. Kom hem natten mellan tisdag och onsdag förra veckan, då va det bara att sova och sen börja jobba på morgonen igen! Hade saknat alla.

Jaja, i fredags va jag på vårdcentralen och tog bort två leverfläckar, det gjorde inte alls ont. Men mamma va iaf med och höll handen. Efter det åkte jag till Strängnäs där jag bowlade med Simon,Frasse och Emilio. Träffade även söt William :) Efter bowlingen drog vi hem till Frasse där vi spela tvspel, käka hemmagjord pizza och glodde film. Det va trevligt. Sov hemma hos Simon, vi låg och pratade hela natten. Tack för att du lyssnade, Simon! <3

PÅ lördan så kom några gamla klasskompisar hem till Simon, även William :) Vi satt och pratade, skrattade och hade riktigt trevligt. Vi ville dra ut på krogen, men Simon skulle jobba natt, och jag hade inga saker. Så vi ska dra ut på lördag istället! Kommer bli grymt kul. Det ser jag fram emot :) Jobbar på lördag också. Men som sagt, bara 4 timmar. Sen ska jag direkt hem till Simon och göra mig iordning.

Nu ska jag torka håret, och sen glo på handbolls EM! Heja Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0