6/11

Var ett tag sen jag skrev.. Nu igen. Glömmer totalt bort att jag har en blogg. Men men. Har inte hänt så mycket den senaste tiden, har jobbat, träffat kompisar och haft roligt. Nu i helgen ska jag bara vara hemma, hyra film, köpa godis och bara ha allmänt mysigt för mig själv. Men innan det ska jag träffa Jeanette och fotografera, får se sen om nån bild kommer upp=)

Häromdagen vaccinera jag mig mot svininfluensan, inte för att jag tror den är så farlig som alla tror, men jag tog den där sprutan iaf. Dock kände jag mig jätte hängig igår på jobbet, satt och frös, hade ont i hela kroppen och mådde allmänt illa. Hade feber när jag kom, men jag tog två alvedon, ställde mig i en varm dusch sen kröp jag ner i sängen där jag somnade så fort jag la huvudet på kudden. Då va kl 19.00 och jag sov ända fram tills att klockan ringde imorse kl 5. Mådde mycket bättre idag, hade dock ont i huvudet. Men jag hade ingen feber iaf, så jag gick till jobbet.

Var faktiskt ganska lugnt idag. Men jag blev verkligen förbannad idag. Vi har ju en brädgård på jobbet (jobar ju på en byggvaruhandel) och när folk köper virke så ska killarna där ute skriva mätlappar till kunderna. Och idag fick jag en så jävla dålig lapp, det stod oh imp 22x45 och x antal meter. Och det finns inte ens i vårt lager, så jag slog in det som va närmast det. Och så såg kunden det på kvittot och börja påpeka, och det visade sig ju att kunden inte alls har tagit oh imp, utan råpl imp. Asså, jag blev så sjukt irriterad, varför inte skriva råpl imp om kunden säger att han ska ha det? Sen va det massa annat fel på den mätlappen, så jag gick in till chefen och visade honom den. Han sa åt mig att skriva "dagens värsta" på den och sätta upp den på dörren. Så det gjorde jag. Nån timme senare fick jag dock in en bra lapp, en sån som det bara stod artikelnummer på. Så den skrev jag "dagens bästa" på och satte upp bredvid! Nu kan jag fatta att ni inte fattar ett skit om vafan jag skriver, men skit samma :p

Nu är det snart idol, sen tänkte jag krypa ner i sängen. Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0