9/3

Ledig idag. Sov tills 12,det behövdes kan jag säga. Jag vet faktiskt inte va jag ska skriva. Egentligen skulle jag vilja skriva av mig alla känslor som rör sig i min skalle. Men det skulle bli alldeles för långt och ingen skulle orka läsa det iallafall. Jag pratar med Jens om allt nu,och han förstår mig,och han gör allt för att stötta mig. Han är en riktig vän<3 Tycker om honom hur mkt som helst. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan honom. Han är en ängel!

Nu har jag precis mejlat min lärare jag hade i en kurs i 2an,så nu ska jag göra mina rester där så får jag godkänt i betyget. Gud va skönt säger jag bara. En stor börda släppte från mina axlar nu.

Nu ska jag ta mig nånting att äta och dricka. Det vattnas i munnen på mig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0