30/3

Jag hade världens sämsta kväll igår kväll.. Jag har fan aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Och det fanns ingen där som stöttade mig:( Jag ville verkligen bara försvinna:( Så jag har väl sovit typ 3 timmar inatt. Mår lite bättre idag,men det känns fortfarande lite dåligt. Får hoppas praktiken imorgon gör mig lite gladare. Och efter den åker jag hem till Tim en stund. Jag bara måste träffa honom.

På fredag bär det av hem till han igen:) Vi ska mysa och kolla på film helt själva hemma hos hans mamma,för dom har åkt till Dubai. Myspys:)

Aja,jag har inge att säga..

/E- jag kan vänta i en evighet om jag vet att du komme

Kommentarer
Postat av: Elin Thor

Hej! Jag har startat en Köp och Sälj blogg som heter kopochsalj.blogg.se, har du något du vill sälja? Kika in på bloggen och läs hur du gör för att annonsera :)

2009-03-31 @ 15:54:42
URL: http://kopochsalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0